Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de galetes.
Foto de Shutterstock.com. Vista de Port Ginesta des del Parc Natural del Garraf. .
Foto de Mark52 / Shutterstock.com. L'espigó de la platja d'Adarró amb la de Ribes Roges està presidit per la majestuosa Pasífae, escultura del vilanoví Òscar Estrugai realitzada en tres tones de coure. La platja d'Adarró li deu el seu nom a la vila iberoromana d'Adarró localizada en aquest indret, on encara s'hi conserven els vestigis d'un poblat íber de l'ètnia dels cossetans..
Foto de Anibal Trejo / Shutterstock.com. Vilafranca del Penedès, 29 d'agost de 2011. Ball de Gitanes a la cercavila de la Festa Major de Vilafranca del Penedès. .
Agenda a Alt Penedès
ActivitatsAquesta web no es fa responsable dels canvis o cancel·lacions que puguin afectar a les activitats agendades. Sisplau, confirmeu amb les webs oficials de les activitats o els seus organitzadors. Comproveu si l'activitat es gratuïta, prèvia inscripció, d'aforament limitat i/o de pagament.
Infraestructures Aeroportuàries a Anoia (Vegueria Penedès)
Aeroport/HeliportLocalitatTipus Aeroport
Codi IATA
Codi ICAO
Igualada-Òdena General Vives Barcelonapetit aeroport
LEIG
Agenda a Anoia (Vegueria Penedès)
ActivitatsAquesta web no es fa responsable dels canvis o cancel·lacions que puguin afectar a les activitats agendades. Sisplau, confirmeu amb les webs oficials de les activitats o els seus organitzadors. Comproveu si l'activitat es gratuïta, prèvia inscripció, d'aforament limitat i/o de pagament.
ActivitatsAquesta web no es fa responsable dels canvis o cancel·lacions que puguin afectar a les activitats agendades. Sisplau, confirmeu amb les webs oficials de les activitats o els seus organitzadors. Comproveu si l'activitat es gratuïta, prèvia inscripció, d'aforament limitat i/o de pagament.
Fires I Mercats
FangArt. Festival de Ceràmica del Vendrell
Font: dadesobertes.gencat.cat , actualització del 25 de juny de 2020 . Més informació
L’objectiu de FangArt és reunir ceramistes d’arreu del món, en un espai obert i apropar-los als ciutadans a través de l’exposició, la venda i de diverses activitats per a adults i infants entorn la ceràmica. Així mateix, també es pretén que aquest espai sigui un punt de trobada entre ceramistes a partir de xerrades, taules rodones, instal·lacions i espectacles. FangArt està plantejat com un festival anual, que es celebra cada mes de juny, al barri marítim de Sant Salvador, un espai que s’ha escollit per comptar amb la presència d’equipaments importants com la Vil·la Casals.
Foto de Shutterstock.com. Posta de sol a les Costes del Garraf..
Foto de Anibal Trejo / Shutterstock.com. Ball de Bastons a la Cercavila de la Festa Major de Vilanova i la Geltru..
Agenda a Garraf
ActivitatsAquesta web no es fa responsable dels canvis o cancel·lacions que puguin afectar a les activitats agendades. Sisplau, confirmeu amb les webs oficials de les activitats o els seus organitzadors. Comproveu si l'activitat es gratuïta, prèvia inscripció, d'aforament limitat i/o de pagament.
Congrés
I Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya
I Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya
Amb la intenció d’ajudar al sector de la gastronomia a Catalunya, durant el mes d’abril de 2021, es celebra el I Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. un espai de participació i trobada de tots els sectors de la gastronomia i amb l’objectiu i la finalitat de conèixer les innovacions i les tendències d’un futur proper en l’ampli segment de la gastronomia. Més informació
La sessió inaugural del primer Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya serà a càrrec de la xef Carme Ruscalleda. L’esdeveniment se celebra entre els dies 28 i 30 d’abril a l’auditori Neàpolis de Vilanova i la Geltrú. Marques del sector alimentari i gastronòmic han confirmat la participació al congrés. Entre d’altres, hi assistiran Damm, Caprabo, Gallina Blanca, Unilever, Veritas, Lavola i Agrofresc. Diverses empreses del Penedès com Cafès Novell, La Granja, Ametller Origen, Cudié i Família Torres, exposaran els seus casos d’innovació. Els debats tractaran temes com la internacionalització, els canvis d’hàbits dels consumidors, els nous valors en el consum gastronòmic, la sostenibilitat i les noves tendències de màrqueting. El I CONGRÉS DE MÀRQUETING GASTRONÒMIC DE CATALUNYA es celebrarà a l’edifici Neàpolis de Vilanova i la Geltrú, un espai d’experimentació, incubació i creixement per a la comunitat emprenedora.
Neàpolis
Neàpolis
Rambla Exposició, 59-69 . 08800 - Vilanova i la Geltrú
parc empresarial
Neàpolis és una agència d'innovació de la tecnologia, el disseny i l'esperit empresarial. Oferim programes educatius, l'espai i el recolzament per facilitar les pràctiques de col·laboració i oportunitats d'aprenentatge a través d'una comunitat inspirada per l'excel·lència empresarial. Com a Agència d'Innovació Pública de les TIC i multimèdia, Neàpolis ha significat, des de l'any 2006, la consolidació de Vilanova i la Geltrú i el seu territori d'influència com un lloc de negocis TIC, dels mitjans de comunicació i de les indústries creatives. Neàpolis té com a objectiu el recolzament a la innovació local i la competitivitat, inclosa la promoció de la cooperació regional, nacional i internacional. La seva atenció se centra en el recolzament de la iniciativa empresarial d'èxit, especialment en petites i mitjanes empreses, a les que també connecta amb una aplicació orientada a la investigació i als programes públics de finançament.
Foto de fototip / Shutterstock.com. A Cubelles es realitzen diverses activitats de lleure durant tot l'any, com la XXIII concentració internacional de Harley-Davidson del Club Catalunya, el juny del 2013..
Font: Foto de Anibal Trejo / Shutterstock.com. | Josep Vilanova condueix un Clement del 1903 cap al Port de Sitges, a la segona etapa del 53è Rally de Cotxes Antics Barcelona-Sitges, el 27 de març del 2011.
Foto de joan_bautista / Shutterstock.com. Façana principal del Museu - Biblioteca Victor Balaguer, d'estil neoclàssic, a Vilanova i la Geltrú. .
#iTGN
elDirectoriNet /
Jul 17, 2016
Jesús Monllaó, sessió contínua...
El director de cinema tarragoní Jesús Monllaó Plana (1967) ens apropa, en aquesta entrevista concedida al canal youtube #iTGN , la…Llegeix més
elDirectoriNet /
Jul 17, 2016
Jordi Abelló: un viatge al galliner...
Jordi Abelló, Reus. Ens convida al seu galliner on mirades serenes ens acullen des de les parets. Colors, textures, essències,…Llegeix més
elDirectoriNet /
Jul 17, 2016
Ferran Gerhard: escèptic nihilista
Ferran Gerhard (Valls, 1953) viu a Tarragona. Escèptic nihilista, ex-periodista i actualment juntaparaules de ficció. Coincideix amb Sòfocles que "ningú…Llegeix més